بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سلام استقلال به قهرمانی در شروع بحران در پرسپولیس!

http://www.fcesteghlal.ir/esteghlal_content/media/image/2014/01/12512_orig.jpg

در شهرآورد پایتخت امیر قلعه نویی با توجه به وضعیت بازیکنان خسته اش و محرومین و مصدومینی که روی دستش مانده بود با یک ترکیب معقول با قرمزها در پایان 90 دقیقه به مساوی میرسد.
بعد برگزاری یک دیدار سنگین استقلالی ها به مصاف ذوب آهن اصفهان می روند.در این دیدار مصدومین تعدادشان بیشتر شده و بازیکنان خسته تر از قبل به توپ ضربه میزنن!لذا در این دیدار علی رغم بازی نسبتا خوب بازیکنان استقلال در نیمه دوم مجددا به واسطه اشتباهات داوری نتیجه بازی را دو بر صفر به حریف اصفهانیش واگذار میکند.
 انتقادات از سرمربی و بازیکنان استقلال به اوج خود میرسد!رسانه ها شروع به درآوردن آمار و ارقام بازیهای استقلال می کنند.یکی می نویسد استقلال در سه بازی اخیر خود 4 گل دریافت کرده و هیچ کلی نتوانسته به ثمر برساند!عده ای از هواداران خودی یک موضوع تکراری را با حب و بغض به رخ قلعه نویی می کشند و از فیکس بازی نکردن فرهاد انتقاد میکنند.
لیگ قهرمانان به مرحله حساس یک چهارم /نیمه نیمه نهایی رسیده و کادرفنی استقلال بایدهم شرایط فنی و هم روحی روانی تیم را بهبود ببخشند!
از آن طرف هواداران پرسپولیس غرق  خوشحالی و مشغول کری خواندن برای استقلالی ها می باشند!بازی قبل از دربی 77 خود را مقابل فولاد خوزستان آماده و قدرتمند در تهران 3 بر 1 به سود خودشان پشت سر گذاشته بودند و در مقابل استقلال نیز معتقد بودند که تیمشان با بدشانسی نتوانسته بود رقیبش را شکست بدهد.بعد از دربی نیزمقابل گسترذش فولاد تبریز با یک گل آنهم توسط محمد رضا خلعتبری که اولین گل خودش را برای پرسپولیس از روی نقطه پنالتی به ثمر می رساند،توانستن به یک پیروزی با حداقل گل دست پیدا کنند.
حالا قرمزها با داشتن بهترین خط دفاع و به قولی پیوستن خلعتبری به تیمشان خودشان را بهترین و کامل ترین تیم ایران می دانستند و ضمن نداشتن دغدغه های بازی در لیگ قهرمانان فقط و فقط صحبت از قهرمانی تیمشان می کردند!
مع الوصف؛بازیهای دور برگشت نیز با قهرمانی نیم فصل سرخ ها که فقط با اختلاف یک گل بیشتر از تیم دوم جدول بدست آمده بود در اوج هیاهوی سرخ ها و کری های که هوادارانشان می خواندند آغاز شد.استقلالی ها که در لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته بودند به فینال راه پیدا کنن با روحیه پایین آمده در دو دیدار ابتدای خود به تساوی صفر بر صفر رسیدند و قرمزها بعد از باخت هفته اول خود به تراکتور با پیروزی نیم فصل دوم را شروع کردند.اما وقتی مجددا به هفته ماقبل دربی رسیده بودند اینبار دیگر ورق کاملا برگشته بود و تیم قلعه نویی که با کوهی مشکلات دست و پنجه نرم کرده بود با از دست دادن سه ستاره خود  به مصاف استقلال خوزستان رفته بود!استقلالی ها برعکس دیدار دور رفت توانستند این تیم خوزستانی را شکست بدهند و در دربی نیز بخاطر تداوم و تثبیت صدرنشینی با قرمزها به تساوی رضایت دادند و در بازی بعد از دربی مقابل ذوب آهن(البته در جام حذفی برگزار شد که در اصل قضیه و شرایط تیمی استقلال با وجود برگزاری آن در اصفهان به جای تهران تفاوتی ایجاد نمی کرد)به پیروزی رسیدند.در مقابل نتایج دور رفت استقلا برای قرمزها رقم خورده بود و این تیم مقابل فولاد و گسترش فولاد تبریز نتیجه را واگذار کردند تا با استعفای مدیرعاملشان به یک بحران جدی سلام کنند.
نتیجه:منظور این حرافی ها این بود که اولا هواداران استقلال مزد صبوریشان در نتایج نسبتا نامطلوب و بازی های نچندان دلچسب تیمشان را در اواخر لیگ در حال گرفتن هستند!
دوما:امجددا ثابت شد که نقش امیر قلعه نویی در موفقیت های استقلال به خصوص در این فصل و بازیهای دور برگشت چقدر پر رنگ بوده و این تیم علی رغم از دست دادن چند مهره ملیپوش و نیز مشکلات مالی بسیار با هدایت و مدیریت این مربی دست به چه کاربزرگی زده است!
خدا قوت به تمام اعضا باشگاه استقلال و شخص امیر قلعه نویی می گوییم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,قهرمان ایران,استقلال,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com